بسیج راستاب

بسیج راستاب
وبلاگ رسمی پایگاه مقاومت بسیج حضرت علی اکبر (ع) روستای راستاب
قالب وبلاگ

عشق به خداوند
عشق عبارت از محبت شدید است و محبت در لغت به معنای رغبت و تمایل به چیزی لذت‌بخش است. معنای اصطلاح محبت عبارت از حلقه‌ای است که شما را به شئی دیگر متصل می‌کند بنابراین محبت و دوستی یک حقیقت درونی است که ظرف آن قلب انسان است و از مقوله لفظ نمی‌باشد. خانگاه عشق و محبت یکی از سه مورد عقل، فطرت و شهوت می‌باشد محبتی که برخاسته از عقل است محبتی ارزشی و بدور از وسواس شیطانی و هیجان‌های شهوانی است و بهترین نوع محبت است که نمونه آن محبت خداوند، اولیاء خدا و ارزش‌های الهی است. و محبت خداوند حلقه‌ای است ضروری، ذاتی، حقیقی، ارزشی، معقول، مطلق و دارای پاداش که انسان یا هر موجودی دیگر را به خدای متعال متصل می‌کند. بنابراین محبت خداوند یک محبت عامل است و دیگر محبتها ناقص ست. تنها تفاوت محبت و عشق در این است که عشق حلقه‌ای شدید است به خداوند. بنابراین بیشترین محبت و عشق بندگان باید به خداوند اختصاص یابد. و این عشق یک عشق یک طرفه نیست. بلکه خداوند هم عاشق بنده‌اش می‌گردد در این صورت عبد و معبود، عاشق و معشوق یکدیگر می‌شوند و این بالاترین افتخاری است که نصیب بنده عاشق خدا می‌گردد.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 20:46 ] [ فرمانده ] [ ]

.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

وبلاگ رسمی پایگاه بسیج حضرت علی اکبر (ع) روستای راستاب در جهت انجام موضوعات زیر راه اندازی گردیده است::::: 1. اخبار پایگاه 2. اخبار روستا 3. اخبار سیاسی کشور 4. گزارش ها 5. و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بسیج راستاب و آدرس basij.rastab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 36
بازدید کل : 25085
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1


ایران رمان